پیامبر اهل سنت با عایشه ای که حیض بود نزدیکی می کرد!
(اثبات از صحیح بخاری)
این روایت در چندین جای صحیح بخاری آمده که اهل سنت آن را برادر قرآن و معتبرترین کتاب خود می دانند و در پایین این روایت ها را خواهیم دید
1- قرآن : از آمیزش با زنان در حال حیض کناره گیری کنید.
وَیَسْأَلُونَکَ عَنِ الْمَحِیضِ قُلْ هُوَ أَذًى فَاعْتَزِلُواْ النِّسَاء فِی الْمَحِیضِ وَلاَ تَقْرَبُوهُنَّ (بقره/222)
از تو از مساله حیض می پرسند بگو آن آزاری است برای زنان ، پس باید که از آمیزش با زنان در حال حیض کناره گیری کنید.
2- طبق روایت صحیح بخاری ؛ پیامبر (ص) با عایشه در حالی که حیض بود نزدیکی می کرد!
2030- حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ یُوسُفَ، حَدَّثَنَا سُفْیَانُ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ إِبْرَاهِیمَ، عَنِ الأَسْوَدِ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهَا، قَالَتْ: کَانَ النَّبِیُّ صَلَّى اللهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ «یُبَاشِرُنِی وَأَنَا حَائِضٌ.
پیامبر با من نزدیکی(جماع) میکرد در حالیکه من حیض بودم!
(صحیح البخاری ،ج3ص 48 ،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی،الطبعة: الأولى، 1422هـ)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
300 - وَکَانَ یَأْمُرُنِی، فَأَتَّزِرُ، فَیُبَاشِرُنِی وَأَنَا حَائِضٌ .
عایشه می گوید: رسول خدا صلی الله علیه وسلم به من فرمود که ازار (نوعی پوشش) بپوشم و با من نزدیکی(جماع) می کرد؛ در حالی که من حایض بودم!
(صحیح البخاری ،ج1ص 67،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی،الطبعة: الأولى، 1422هـ)
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
302-حَدَّثَنَا إِسْمَاعِیلُ بْنُ خَلِیلٍ قَالَ أَخْبَرَنَا عَلِیُّ بْنُ مُسْهِرٍ قَالَ أَخْبَرَنَا أَبُو إِسْحَاقَ هُوَ الشَّیْبَانِیُّ عَنْ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ الْأَسْوَدِ عَنْ أَبِیهِ عَنْ عَائِشَةَ قَالَتْ کَانَتْ إِحْدَانَا إِذَا کَانَتْ حَائِضًا فَأَرَادَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ أَنْ یُبَاشِرَهَا أَمَرَهَا أَنْ تَتَّزِرَ فِی فَوْرِ حَیْضَتِهَا ثُمَّ یُبَاشِرُهَا قَالَتْ وَأَیُّکُمْ یَمْلِکُ إِرْبَهُ کَمَا کَانَ النَّبِیُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَیْهِ وَسَلَّمَ یَمْلِکُ إِرْبَهُ تَابَعَهُ خَالِدٌ وَجَرِیرٌ عَنْ الشَّیْبَانِیِّ .
عایشه میگوید: هرگاه یکی از همسران رسول الله صلی الله علیه وسلم دچار قاعدگی میشد و آن حضرت صلی الله علیه وسلم می خواست در کنارش بخوابد، به او دستور می داد که در حین شدت حیض، ازار (نوعی پوشش)بپوشد. آنگاه در کنار او میخوابید. عایشه رضی الله عنها افزود: چه کسی از شما می تواند مانند رسول الله صلی الله علیه وسلم در چنین حالتی خود را کنترل نماید؟!
خالد و جریر در روایت از شیبانی از علی بن مسهر متابعت کرده اند.
(صحیح البخاری ،ج1ص 67،المؤلف: محمد بن إسماعیل أبو عبدالله البخاری الجعفی،المحقق: محمد زهیر بن ناصر الناصر،الناشر: دار طوق النجاة،مصورة عن السلطانیة بإضافة ترقیم ترقیم محمد فؤاد عبد الباقی،الطبعة: الأولى، 1422هـ)
البته برخی از علمای اهل سنت این مطلب رو توجیه کرده و "یباشرنی" را عشق بازی، ملاعبه معنی نموده اند در حالی که از نظر لغوی "باشَرَ" به معنی «جماع و نزدیکی» است.
این هم معنای باشر از نظر علمای اهل سنت که به معنای جماع و نزدیکی می باشد:
باشَرَ (المرأَةَ: جامَعَها) مُبَاشرةً وبِشَاراً، قَالَ اللهُ تعالَى: {وَلاَ تُبَاشِرُوهُنَّ وَأَنتُمْ عَاکِفُونَ فِی الْمَسَاجِدِ} . المُباشَرةُ: الجِمَاعُ، وَکَانَ الرجلُ یَخرُج من المسجدِ وَهُوَ مُعْتَکِف فیُجامِعُ، ثمَّ یعودُ إِلى الْمَسْجِد.
(الکتاب: تاج العروس من جواهر القاموس ،ج10ص 192،باب بشر،المؤلف: محمّد بن محمّد بن عبد الرزّاق الحسینی، أبو الفیض، الملقّب بمرتضى، الزَّبیدی (المتوفى: 1205هـ،المحقق: مجموعة من المحققین،الناشر: دار الهدایة)
# عجب از پیامبر اهل خلاف که خود آیه حیض را برای مردم خوانده ولی خود به آن عمل نمی کند!
# و عجب آنکه حیاء زنانه عایشه اجازه نقل اسرار خصوصی زنانه همچون کیفیت نزدیکی و حیض را برای نامحرمان را داده است؟!
نتیجه :
# «پیامبر اهل سنت» به آیاتی که خودش می آورد عمل نمی کرد!
# اما «پیامبر شیعه» از چنین تهمت هایی منزه است.