شیعه برحق است

برای شرکت در ثواب مطالب ؛ آدرس این سایت و آدرس مطالب را به شیعیان و اهل سنتی که می شناسید بفرستید

شیعه برحق است

برای شرکت در ثواب مطالب ؛ آدرس این سایت و آدرس مطالب را به شیعیان و اهل سنتی که می شناسید بفرستید

شیعه برحق است

برای شرکت در ثواب مطالب ؛ آدرس وبلاگ و آدرس ‌های پست‌ها را به شیعیان و اهل‌سنتی که می‌شناسید بفرستید

پربازدیدترین مطالب

ابوبکر خودش اعتراف می کنه که شیطان کاملا بهش تسلط داره !

(اثبات از کتب اهل سنت)


این مطلب آن قدر معروف و متواتر است است که هیچ شک و شبهه ای در صحت آن نیست . بسیاری از کتاب های اهل سنت آن را نقل کرده اند


أما والله ما أنا بخیرکم ، ولقد کنت لمقامی هذا کارها ، ولوددت لو أن فیکم من یکفینی ، فتظنون أنی أعمل فیکم سنة رسول الله صلى الله علیه وسلم إذا لا أقوم لها ، إن رسول الله صلى الله علیه وسلم کان یعصم بالوحی ، وکان معه ملک ، وإن لی شیطانا یعترینی ، فإذا غضبت فاجتنبونی ، لا أوثر فی أشعارکم ولا أبشارکم ، ألا فراعونی ! فإن استقمت فأعینونی ، . إن زغت فقومونی .

المصنف ، عبد الرزاق الصنعانی ، ج 11 ، ص 336 و الطبقات الکبرى ، محمد بن سعد ، ج 3 ، ص 212 و تاریخ الطبری ، الطبری ، ج 2 ، ص 460 و البدایة والنهایة ، ابن کثیر ، ج 6 ، ص 334 و تفسیر أبی السعود ، أبی السعود ، ج 3 ، ص 308 و تفسیر النسفی ، النسفی ، ج 2 ، ص 52 و تمهید الأوائل وتلخیص الدلائل ، الباقلانی ، ص 492 و الکشاف عن حقائق التنزیل وعیون الأقاویل ، الزمخشری ، ج 2 ، شرح ص 139 و کنز العمال ، المتقی الهندی ، ج 5 ، ص 590 و شرح نهج البلاغة ، ابن أبی الحدید ، ج 17 ، ص 156 و ... .

ابوبکر می گوید : قسم به خدا که من بهترین شما نیستم ، خلیفه شما شدم و از شماها بهتر نیستم اگر درست رفتم پیرو من باشید و اگر کج رفتم مرا راست کنید زیرا من شیطانى دارم که بمن در آویزد نزد خشم کردنم و چون دیدید بخشم آمدم از من کناره کنید مبادا دست اندازم به موهای شما و پوست شما ؛ آگاه باشید که باید مراقب من باشید ؛ و اگر راه درست را می رفتم من را یاری کنید ؛ و اگر به راه کج رفتم من را راست کنید .

شاید بعضی ها بگویند ابوبکر از روی تواضع این چنین حرف زده است!!!! این در حالی است که ابوبکر در ابتدای سخنش به نام خدا قسم خورده است و در این صورت باید بگوییم ابوبکر قسم دروغ خورده است.

پس چون ابوبکر در آغاز سخنش به نام خدا قسم خورده است تمام حرف هایش واقعیت دارد.



از نظر قرآن شیطان بر گمراهان و مشرکان تسلط دارد و بر مومنان تسلطی ندارد

قرآن می فرماید شیطان، تنها بر مؤمنان تسلط پیدا نمی کند و تنها برگمراهان تسلط دارد:

«إن عبادی لیس لک علیهم سلطان الا من اتبعک من الغاوین و إن جهنّم لموعدهم أجمعین» ( سوره الحجر/ آیه 41 تا 43)

«(خطاب به شیطان) همانا بر بندگان من هیچ تسلطی نداری مگر آنها که از تو تبعیت می کنند و از گمراهانند و همانا جهمم موعد همگی آنها خواهد بود.»

============================================

همچنین در سوره مبارکه نحل فرموده است که شیطان تنها بر مشرکین و بر دوستان خودش تسلط دارد :

«فإذا قرأت القرآن فاستعذ بالله من الشیطان الرجیم إذ لیس له سلطان علی الذین امنوا و علی ربهم یتوکلون إنما سلطانه علی الذین یتولونه و الذین هم به مشرکون» ( سوره نحل/آیه 98 تا 100)

«هنگامی که خواستی قرائت قرآن بکنی پس از شیطان رانده شده به خداوند پناه ببر، زیرا شیطان بر مؤمنان و بر افرادی که به پروردگارشان توکل می کنند، تسلّطی ندارد. تنها و تنها تسلط او بر افرادیست که شیطان را مولا و دوست خود گرفته اند و بر افرادیست که به خدا مشرکند.»

============================================

همچنین در سوره ص خداوند فرموده جهنم را پر از پیروان شیطان می کنه.

خداوند در قرآن خطاب به شیطان می فرماید :

لَأَمْلَأَنَّ جَهَنَّمَ مِنکَ وَمِمَّن تَبِعَکَ مِنْهُمْ أَجْمَعِینَ (سوره ص/آیه85)

جهنم را از تو (شیطان) و از کسانی که از تو پیروی کنند پر خواهم کرد.



نتیجه

پس فردی که شیطان مستمراً و دائماً بر او تسلط می یابد و او را تا حد جنون می کشاند و به موها و پوست های مردم حمله می کند؛ همان کسی است که آقا و مولای خود را شیطان قرار داده است و طبق کلام قرآن داخل در جهنم است و فردی گمراه، مشرک، اهل جهمم است پس چگونه می تواند چنین فردی مسلمان باشد چه رسد به اینکه خلیفه سرور انبیاء حضرت محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) باشد؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">